Կրթամշակութային հայրենագիտական արշավ Արմավիրի-Արագածոտնի մարզեր

Ընդհանուր միասնական պարապմունք Արմավիրի Ամբերդ, Արագածոտնի Ոսկեհատ գյուղերում:

Հակաբացիլ Կոմիտաս

  1. Կաքավի գովքը
  2. Զար զընգը
  3. Սոնա յար
  4. Այբ, բեն, գիմ

Պարերգեր

  1. Թամզարա, հայ թամզարա
  2. Դերիկո յար
  3. Ախ լոթի Մարան
  4. Բոբիկ ջուր մի էրա
  5. Ցորեն եմ ցանե 
  6. Հաց կըթըխեմ գարի ա

Ընթերցումներ — Հ. Թումանյան

  1. Հին աշխարհքը ամեն օր
    Հազար մարդ է մըտնում նոր,
    Հազար տարվան փորձն ու գործ
    Ըսկըսվում է ամեն օր։

2. Հոգիս` տանը հաստատվել―
Տիեզերքն է ողջ պատել.
Տիեզերքի տերն եմ ես,
Ո՞վ է արդյոք նըկատել։

3. Ո՜նց է ժըպտում իմ հոգին
Չարին, բարուն,― ամենքին.
Լույս է տալիս ողջ կյանքիս
Ու էն ճամփիս անմեկին։

4. — Էս է, որ կա… Ճիշտ ես ասում. թասըդ բե՛ր։
Էս էլ կերթա` հանց երազում, թասըդ բե՛ր։
Կյանքն հոսում է տիեզերքում զընգալեն,
Մեկն ապրում է, մյուսն ըսպասում. թասըդ բե՛ր։


 

Թողնել մեկնաբանություն