Արևելյան դպրոցի ուղեցույց/ Արտակարգ սեպտեմբերի ուսումնական գործունեություն

ուղեցույց
Ուսումնական օրացույց․ սեպտեմբեր
Սեպտեմբերը կրթահամալիրում

Կրթահամալիրի տնօրենի սուհանդակը

  • Արևելյան դպրոց-պարտեզ․ նախագիծ

    Սեպտեմբերի 1-3․Ուսումնական տարվա առաջին շրջանի մեկնարկ
  • Գիտելիքի օր, ընտանեկան դպրոցների առցանց սուգատեսներ
  • Արևելյան դպրոց-պարտեզի համայնքի առցանց հանդիպումներ
  • նախագծային փոքր խմբերի գործունեություն ֆիզիկական միջավայրում
    Արմինե Մովսիսյան և ընկերներ, Լիլյա Զախարյան և ընկերներ, նոր ընդունված սովորողներ
    Սեպտեմբերի 4․ Կրթական շքերթ
  • 5-6 տարեկանների շքերթ․ պատասխանատու՝ դասվարներ
  • 4-5-րդ դասարանցիների քայլարշավ․․․ Իվետա Ջանազյան և ընկերներ
  • Նարե Արղությանի Պրպտան TV-ի նոր երթերշրջանի մեկնարկ
    Սեպտեմբերի 5-12
  • ընտանեկան դպրոցներ
  • հեռավար ուսուցում
  • Ուսումնական ամառ նախագծի ամփոփում
  • Արտակարգ սեպտեմբերի ուսումնական գործունեության ուղեցույցն ընտանեկան դպրոցներում
  • Սովորողների անհատական ուսումնական գործունեության հստակեցում
  • Նախագծային փոքր խմբերի գործունեություն ֆիզիկական միջավայրում
  • Հայրենագիտական քայլարշավներ, արշավներ
  • Սեպտեմբերի 14 Ուսումնական տարվա մեկնարկ ֆիզիկական միջավայրում
  • Առավոտյան սովորողը, դասավանդողը ջերմաչափվում է տանը (ուսումնական բլոգում բացել էջ՝ թագավարակ-19, որտեղ գրանցվում է ամենօրյա ջերմությունը՝ առավոտյան, կեսօրին, երեկոյան)։
  • Սովորողի, աշխատողի անհատական հիգիենայի միջոցներ`
    դիմակ (դիմակ դնելն որոշում է սովորողը)
    ախտահանող հեղուկով սրվակ
    թաց և չոր անձեռոցիկ
    հաճախակի լվացվում են
    անահատական ջրի շիշ (նախաճաշի համար նախատեսված փակ տարա)
    ամեն օր թաց անձեռոցիկով սրբում է իր անհատական թվային միջոցը, հեռախոսը
  • Տրանսպորտ
    Կրթահամալիրի տրանսպորտային միջոցը սովորողներին սպասարկելուց առաջ ախտահանվում է: Տրանսպորտում առկա է ախտահանիչ հեղուկը: Տրանսպորտի վարորդը և տեղափոխման հերթապահը դիմակներով են:
  • Եթե սովորողը օգտվում է կրթահամալիրին սպասարկող տրանսպորտից, բարձրանում, ձեռքերը մաքրում է ախտահանիչ հեղուկով(կամ՝ անձնականով) և նստում իր տեղը: Սովորողը ինքն է որոշում դիմակ դնելու հարցը: Տրանսպորտում աշխատում է քիչ խոսել։
  • Դպրոցական կանգառում․ Արևելյան դպրոցի սովորողները տրանսպորտից իջնում են, հավաքվում Արևելյան դպրոցի ցուցանակի մոտ։ Առավոտյան քայլքով քայլում են Արևելյան դպրոց։
  • Պատասխանատուն դասավանդոների հետ փոքր խմբերով ճանապարհում է սովորողներին։
  • Սովորողներին ուղեկցողներն(ծնող,քույր․․․) ուղեկցում են մինչև բակ, ուսումնական շենքի տարածք չեն մտնում։
  • Սովորողներ մուտքը Արևելյան դպրոց․ Ժամը 8։30-ից՝ դասվարները, կազմակերպիչը, պատասխանատուները դիմավորում են սովորողներին լսարաներում․
  • 2-4 տարեկաններ՝ հյուսիսային մուտքով
  • 5տարեկաններ՝ Հյուսիս արևելյան մուտքով
  • Սաթենիկ Սիմոյանի, Հռիփսիմե Առեքելյանի Արմինե Մովսիսյանի 2-րդ դասարանցիներ՝ ներքին բակից, հյուսիսային մուտք
  • Հասմիկ Ղազարյանի, Արմինե Մացականյանի, Լիլիթ Սահակյանի, Նելլի Թովմասյանի դասարաներ՝ Նեքին բակից,  հարավ-արևելյան մուտք
  • 3-րդ, 4-րդ, 5-րդ դասարանցիներ՝  կետրոնական մուտքով
  • Դասասենյակներ, միջանցքներ
    ուսումնական տարածքների անընդհատ օդափոխում՝ բաց պատուհաններ
    լվացարաններ` հնարավորության դեպքում նաև տաք ջրով, օճառ, թղթե սրբիչներ
    առկա են ախտահանիչ հեղուկով սրվակներ
    Բացված Բժշկական սպիրտ՝ փչվող սրվակով ախտահանում դասասենյակներում, խմբասենյակներում, լաբորատորիաներում
    Կափարիչով աղբամաններ
  • Բացօթյա ուսումնական տարածքներ
    Յուրաքանչյուր դասարան խումբ ունի իր բացօթյա տարածքը կրթական պարտեզում․․․
  • Սնունդ
    Սովորողը ջուրը և սնունդը բերում է տանից՝ հիգիենիկ, փակվող տուփում: Սովորողին դպրոցում գումար անհարժեշտ չէ։
    Սնունդը կազմաերպվում է խոհանոց-լաբորատորիայում՝ պարտեզի և երկարացված օրվա ճամբարականների համար․․․
    Կազմվում է ճաշի ընդմիջման ժամանակացույց, որ կուտակումներ չլինեն․․․
    Արևելյան դպրոցում գործում 6 երակարցված օրվա խումբ
    Նախաճաշի կազմակերպումը՝ բակ-պարտեզում․․․
    Ճաշի ընդմիջում
    13։30- առաջին խումբ, երկրորդ խումբ
    14։30- երրորդ խումբ, չորրորդ խումբ
    14։50- հինգերորդ խումբ, վերերորդ խումբ

    Խոհարարներն աշխատում են ձեռնոցներով, դիմակով․․․
    Սպասքը ամեն լվանալուց հետո ախտահանվում է։
    Պահպանվում են կարանտինի կանոնները
  • Ուսումնական գործի կազմակերպական ձևերը
    -առկա ուսումնառություն
    -ուսումնառություն ընտանեկան (ինքնակրթության) դպրոցում
    -առկա և ընտանեկան դպրոցում ուսումնառությունների համադրում
    -հեռավար ուսուցում:
    Սովորողը, ընտանիքն է ընտրում ուսուցման ձևը
  • Երկարացված օրվա ծրագիր
    Անվտանգության կանոնները վերաբերվում են նաև երկարացված օրվա ծրագրին, լրացուցիչ կրթության պարապմունքներին․․․
    Կրթահամալիրում իրականացվող հեղինակային կրթական ծրագրում սովորողների զգալի մասը ապրում է կրթահամալիրից հեռու, ում ծնողները աշխատում են։ Այդպիսի սովորողները օգտվել են հեղինակային կրթական ծրագրով որոշված երկրորդ հերթի ճամբարիներից։
    Արտակարգ սեպտեմբերին՝ սեպտեմբերի 14-ից 30-ը, կրթահամալիրի դպրոց պարտեզներում, միջին դպրոցներում շարոնակում են գործել հեղինակային կրթական ծրագրով որոշված ճամբարները։ Ճամբարները գործում են բացօթյա կամ մեծ սրահներում՝ պահպանելով անվտագության կանոնները։
    1-3-րդ դասարաններում՝ երկարացված օրն սկսվում է 13։30։ Երկարացված օրվա ծառայությունից չօգտվողների ծնողները սովորողների սպասում են բակում։ Դասվարի, օգնականի հետ սովորողները իջնում են բակ․․․պատասխանատուն բոլորին ճանապարհում է։ Իսկ երկարացված օրվա կազմակերպիչը ընդունում է սովորողներին, հաշվառում, հիմնական գործունեությունը կազմակերպվում է բացօթյա․․․
    16։30-ից հավաքվում են, կարգի բերում տարածքը․․․
    16։50-ից քայլքով իջնում են դպրոցական կանգառ․ կազմակերպիչը իր ճամբարականներին նստացնում տրանսպորտ․․․
    4-5-րդ դասարաններում՝ երկարացված օրը սկսվում է 14։30։ Երկարացված օրվա ծառայությունից չօգտվողներին ուղեկցողները սպասում են բակում․․․
    Երկարացված օրվա կազմակերպիչը երկարացված օրվա ճամբարային գործունեությունը կազմակերպում է բացօթյա․․․
    6։30-ից հավաքվում են, կարգի բերում տարածքը․․․
    16։50-ից քայլքով իջնում են դպրոցական կանգառ․ կազմակերպիչը իր ճամբարականներին նստացնում տրանսպորտ․․․
    Լրացուցի կրթություն․

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s