Նախագիծ. Ֆրանկոֆոնիայի շրջանակներում՝ «Ապրելու ամիս-համաշխարհային երաժշտական գունապնակ» համերգ-ներկայացում

  1. Վերնագիրը՝  Ֆրանկոֆոնիայի շրջանակներում՝ «Ապրելու ամիս-համաշխարհային երաժշտական գունապնակ» համերգ-ներկայացում

 

  1. Մասնակիցներ՝ 15-րդ դասարանների սովորողներ:

 

  1. Իրականացման տևողությունը՝  սկիզբը՝ փետրվարի 1-ավարտը ՝ ապրիլի 25:

 

  1. Նպատակը ՝

ԱՍովորողները կծանոթանան տարբեր երկրների մշակույթին, սովորույթին:

Բ) Սովորողների մոտ կզարգանա ռիթմիկա, ճկունություն, արտասահմանյան պարային շարժումների արագ ընկալում, լեզվի ճկունություն:

Գ) Միաժամանակ երգ-պար համադրություն, որը բավականին բարդ պրոցես է:

Դ) Ելույթի ժամանակ արագ կողմնորոշվելու հնարավորություն՝ ստեղծագործությունների հաջորդականությունները կատարելու համար:

 

  1. Խնդիրները`

Ա) Երաժշտությունը ունկնդրելու, հասկանալու և հանդիսատեսին երաժշտական նյութը ճիշտ մատուցելու կուլտուրայի ձևավորում,

Բ) Հանդիսատես – կատարող կապի ստեղծում,

Գ) Միաժամանակ երգ, շարժում, ծափ համատեղելու ունակության զարգացում

Դ) Օտարազգի երգերի ծանոթացում, կատարում:

Ե) Օտար լեզվով երգերի թարգմանություն, դասավանդող ուսուցիչների հետ:

 

  1. Նախագծի ընթացքում նախատեսվում է՝

Ա ) Սովորողների հետ միասնական ընտրել երգերի ցանկը,

Բ) Ունկնդրել, միասնական գալ ընդհանուր հայտարարի, մեկնաբանել ստեղծագործությունները, սովորել ստեղծագործությունը և բեմադրել պարը:

Գ) Տեխնոլոգիա.

Ֆրանկոֆոնիայի երկրների դրոշների պատրաստում

Մարմարյա Սրահի ձևավորում

Աֆիշայի, ծրագրի դիզայն ու տպագրություն

Դ) Հայրենագիտություն 

Ընդանուր տեղեկատվություն՝ Ճապոնյանի, Ֆրանսիայի, Ռուսաստանի, Իտալիայի, Անգլիայի, ԱՄՆ-ի, Հայաստան:

Ե) Օտար լեզուների (Ռուսերեն` Пахмутова — Улице Мира — (բառեր), անգլերեն՝ Negro spiritual — Babylons Fallin’gIshimura — Hail Holy Queen , M. Arce — O Happy dayI. Berlin — Puttin on the Ritz  — (բառեր), անգլերեն լեզվի ուսուցչի օգնությամբ մյուս օտարալեզու երգերի թարգմանություն Google բառարանի միջոցով:

Զ) Միջին և Ավագ դպրոցների սովորողների հետ համատեղ, երաժշտական կատարումներ՝ սովորող-սովորեցնող նախագծի շրջանակներում:

Միջավայրը՝

«Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր» մարմարյա սրահ

  1. Երգերի ցանկ — սովորողների հետ համատեղ ընտրությունից հետո՝ հրապարակել
  2. Նախագծի իրականացման ընթացքը 

Ա) Երգերի և նյութերի ուսուցում,

Բ) Ստեղծագործական աշխատանքներ

ԳՏեսահոլովակի նկարահանում

ԴԵրգերի ձայնագրում

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s